AI u eCommerce poslovanju – CRO Commerce 2025
Objavljeno na datum:
Budite dio eCommerce zajednice, pomognite svom poslovanju da ide naprijed i rezervirajte 14. listopad za cjelodnevni eCommerce program i party za sve sudionike
Zaboravite na stare šprance i obrasce poslovanja, ono što je vrijedilo prije nekoliko mjeseci već danas je zastarjelo – CRO Commerce konferencija koja će se održati 14. listopada u zagrebačkom Mozaik Event Centru ponovno će govoriti o najaktualnijim trendovima i tehnologijama koje oblikuju sadašnjost i budućnost online trgovine, a umjetna inteligencija se nalazi u srži svih tih promjena.
Gdjegod se osvrnemo priča se o AI tehnologijama, rješenjima i alatima, uz ključnu poruku da ta sveprisutna umjetna inteligencija više nije neka futuristička inovacija – ona postaje temelj poslovanja.
Zanimljiva izlaganja na tri pozornice
I dok je prošlu godinu obilježio ulazak umjetne inteligencije na velika vrata, ove je godine njena uloga već postala strateška. Promjene se događaju doslovce svakodnevno, kao na traci, a o tome kakve su se promjene već dogodile te koje nas tek čekaju, najbolje zna udruga eCommerce Hrvatska, koja okuplja više od 600 hrvatskih trgovaca koji prodaju preko interneta, te ovu jesen organizira sedmu CRO Commerce konferenciju (powered by Shipshape).
Konferencija osim prezentacija na temu AI-a donosi predavanja i radionice na kojima će sudjelovati brojni eCommerce stručnjaci iz Hrvatske i regije. Kao i u prošlogodišnjem izdanju i ove godine posjetitelje očekuje puno zanimljivih izlaganja na tri pozornice, networking u EXPO zoni te party poslije konferencije.
Na prvoj pozurnici – FUTURE STAGE-u će nakon prezentacije na temu povećanje povjerenja na webshopu i predstavljanja Safe Shop sustava naglasak biti na AI u praksi s primjenom prema krajnjim kupcima. Nakon trendova u logistici slijedi priča „Kako je Temu osvojio svijet“ s konkretnim taktikama koje brendovi mogu primijeniti odmah.

Slijedi stanje online prodaje u regiji, upotreba AI alata koji oblikuju budućnost online kupnje, priča o kvaliteti korisničkog iskustva, kao i slobodi i granicama koje postavlja zakon. Praktični savjeti za uštedu vremena i novca, kao i optimizacija poslovanja korištenjem komunikacijskih alata, prethodit će temi o mogućnostima popravljanja rezultata oglašavanja. Na kraju programa govorit će se o budućnosti kupovine te AI taktikama koje bi trebao koristiti svaki marketingaš.
Drugi ACTION STAGE počet će s temom o pametnom širenju asortimana, pripremi za uspješno korištenje umjetne inteligencije u poslovanju, ulaganju u prepoznatljivost i vidljivost za rast online trgovine. Slijedi predavanje o YouTube-u kao prodajnom kanalu, planu za pokretanje podcasta za povećanje prodaje, kao i rješavanju svih izazova u izazovnoj e-trgovinskoj konkurenciji.
Kako analizom detaljnih rezultata istraživanja doprinijeti uspjehu shopova tema je koja će prethoditi eCommerce predavanju o spoju logistike i tehnologije za optimizaciju poslovanja i rastu webshopa, dok sljedeća sesija donosi savjete o kombinaciji mrežne tokenizacije i 3D Secure tehnologije u online trgovini, a slijedi upoznavanje s besplatnim alatom Nacionalnog CERT-a (CARNET) CERT iffy za procjenu „sumnjivih“ webshopova.
WONDERLAND STAGE donosi četiri teme: Things to know when starting an eCommerce business, Od Azije preko Europe do Amerike i nazad, Fireside #3 – Lokalni gušti i Fireside #4 – B2B vs. B2C vs. B2H, na kojima će sudjelovati zanimljivi govornici.
Pomognite svom poslovanju da ide naprijed i rezervirajte 14. listopad
Sve informacije o predavačima, rasporedu i ulaznicama dostupne su na stranici konferencije https://conference.ecommerce.hr/.
Partneri konferencije su već godinama Monri, Lesnina, VIVnetworks, Boxnow, euShipments, DPD, Marker, Seyfor, Plus hosting, Hero Factory, Selectbox i brojni drugi, a glavni partner ovogodišnje konferencije je agencija Shipshape.
Budite dio eCommerce zajednice, pomognite svom poslovanju da ide naprijed i rezervirajte 14. listopad za cjelodnevni eCommerce program i party za sve sudionike.
Konferenciju možete pratiti isključivo uživo, a u cijenu ulaznice je uključen i ručak i kokteli na partyju. Više informacija možete pronaći na službenoj stranici konferencije.
Za naše čitatelje osigurali smo 20% popusta na ulaznice koji možete ostvariti unosom kupona na stranici konferencije: pravaklima20.